loading...
ديواندره
صباح بازدید : 277 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Skin for JetAudio

بزرگترین و کامل ترین مجموعه پوسته های پلیر محبوب و معروف Jetaudio توسط تیم دانلودها تقدیم شما می گردد . این پوسته ها از سراسر اینترنت جمع آوری شده اند و تمامی زبان های دنیا از جمله فارسی در این مجموعه گنجانده شده است . این مجموعه شامل 170 پوسته متفاوت و بسیار جذاب برای پلیر محبوب شماست .

Size : 81.2 MB

صباح بازدید : 277 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Angry Birds Skin Pack v1.0

Angry Birds Skin Pack پوسته زیبایی است که برای علاقمندان بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین (angry birds) فرصتی را فراهم کرده است تا از وجود شخصیت های محبوب این بازی روی مانیتور کامپیوتر خود لذت ببرند. با نصب این پوسته شکل موس، پس زمینه دسکتاپ، آیکن ها، ساعت، نوار وظیفه و ... تغییر می کند. همچنین این پوسته قابل نصب بر روی هر دو نسخه ی 32 بیتی و 64 بیتی می باشد .

Size : 30 MB

صباح بازدید : 322 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Wondershare DVD Creator 1.5.0.6

این نرم افزار کاربردی به شما امکان تهیه دی وی دی از انواع فایل های ویدیویی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف ، به دی وی دی تبدیل کنید و آن را در دستگاه های پخش دی وی دی تماشا کنید. همچنین می توانید از عکس های خود را نیز در دی وی دی ذخیره کنید و مانند مورد قبل در این زمینه نیز فرمت های بسیاری پشتیبانی شده اند. از جمله دیگر امکانات مهم این نرم افزار امکان ایجاد منو برای دی وی دی است. می توانید تصویر پس زمینه و موسیقی انتخاب کنید و گزینه های مختلف در آن قرار دهید. همچنین می توانید از بیش از 30 مدل آماده منو برای دی وی دی که در نرم افزار گنجانده شده است استفاده نمایید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و همچنین امکان رایت فایل های ایمیج را نیز خواهید داشت.
- پشتیبانی از فرمت هایی مانند: MPEG-2, MP4, MTS, M2TS , MP4, M4V, M4A, PSP, 3GP, MOV, MPG, MPEG, VOB, DAT, EVO, FLV, MKV, RM, RMVB و ...

Size : 35.2 MB

صباح بازدید : 310 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

CyberLink Power2Go 7.0.0

نرم‌افزار POWER2GO یكی از محصولات كمپانی CYBERLINK است که به منظور رایت انواع دیسك ‌ها با انواع فرمت‌ها تهیه و ساخته شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های بسیار زیادی را در اختیار كاربر قرار می‌دهد. قابلیت DRAG & DROP به منظور ساده‌تر شدن عملیات رایت، تبدیل دیسك‌های AUDIO به انواع فرمت‌های رایج صوتی، محیطی بسیار زیبا و هماهنگی كامل INTERFACE با ویندوز ویستا و سون، رایت بر روی تمامی دیسك‌های موجود از جمله BLU RAY ، HD DVD ، DVD و انواع CD ها، ساخت SLIDESHOW از تصاویر و فیلم‌ها به همراه كلیه‌ی امكانات نرم‌افزارهای سازنده‌ی SLIDESHOW، جستجوی موزیك در اینترنت و دانلود و رایت همزمان بر روی انواع دیسك‌ها، ساخت CD به همراه AUTORUN، ساخت CD به صورت BOOTABLE، SPLIT كردن CD هایی كه از 1 دیسك بیشتر هستند، گذاشتن PASSWORD و رمز كردن اطلاعات درون دیسك‌های BLU RAY و HD DVD به صورت 128 بیتی به طوری كه حتی نام فایل‌های درون دیسك قابل خواندن نباشد، محافظت از BUFFER به جهت پایین آمدن احتمال سوخته شدن دیسك ‌ها و ... از توانایی های این نرم افزار به شمار می آیند .

Size : 140 MB

صباح بازدید : 248 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Complex Evolution v5.1.2

Complex Evolution نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید به صورت بسیار ساده، آسان و سریع به رایت و کپی انواع سی دی ها و دی وی دی ها بپردازید. امکانات و تنظیماتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار انعطاف پذیر هستند که بوسیله آن ها و تنها با چند کلیک می توان به رفع نیازهای مختلفی مانند کپی فایل ها و پوشه ها به صورت Data بر روی CD و DVD، قابلیت کپی دیسک از فایل های ISO، کپی اطلاعات از فرمت های UDF، قابلیت کپی اطلاعات به صورت multisession بر روی دیسک، قابلیت ساخت دیسک های VCD، ساخت دیسک های Audio و ... پرداخت .

Size : 5.17 MB

صباح بازدید : 303 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

4Media Audio CD Burner 6.2.0.0331

این نرم افزار که به شما کمک می کند تا از فایلهایی با فرمت هایی نظیر MP3 ، WMA ، WAV ، AAC دیسک های استاندارد با قابلیت پخش درون تمامی دستگاه های پلیر بسازید . علاوه بر این قابلیت ، امکان تبدیل و رایت ویدیو های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX و MP4 در قالب موزیک سی دی نیز برایتان فراهم خواهد آمد . بدین ترتیب دیگر برای استخراج یک موزیک از ویدیو یا فیلم نیازی به استفاده جداگانه از نرم افزار های تبدیل کننده نخواهد بود چرا که امکان تبدیل و رایت داخلی در نرم افزار Media Audio CD Burner به صورت یک مرحله ای گنجانده شده است .

Size : 28.8 MB

صباح بازدید : 278 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Winamp 5.601 Build 3091

Winamp Pro 5.623 Build 3199 يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.
شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به . برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد.قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد .

Size : 14.8 MB

صباح بازدید : 284 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Media Player Classic HomeCinema 1.5.2.2999

نرم افزار Media Player Classic قادر است تا تمام فرمتهای فیلم و موزیک موجود در هارد رایانه را پخش کند. شاید این پلیر از نظر ظاهر به پای پلیرهایی همچون KMPlayer, Winamp, JetAudio نرسد اما از نظر پخش فایل و امکانات پخش از آنها بسیار فراتر است. این نرم افزار قادر است تا سایر فرمتهای تصویری را به همراه زیر نویس آنها برای شما به نمایش در آورد که البته می توانید تنظیمات زیر نویس فیلم مانند سایز فونت ، رنگ فونت و ... را به دلخواه تغییر دهید. این نرم افزار می تواند فرمتهای صوتی و تصویری نظیر WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV را اجرا کند. علاوه بر فرمتهای فیلم و موزیک این نرم افزار قادر است تا فرمتهای عکس را هم اجرا کند که این فرمتها شامل JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP می باشد. یکی دیگر از امکانات جالب این نرم افزار که در کمتر پلیری دیده می شود امکان خاموش کردن سیستم پس از پایان موزیک ها می باشد که در نوع خود قابل توجه است. از دیگر قابلیتهای این پلیر می توان به امکان اضافه کردن موزیک ها به قسمت Favorites اشاره کرد.

Size : 5.54 MB

صباح بازدید : 216 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

Easy-Data Mediaplayer 1.1.0.50

یک مدیا پلیر قدرتمندی است که میتواند فایل های تصویری و ویدئو ها را با بهترین کیفیت ممکن نمایش دهد و شمارا از نرم افزار ها با حجم بالا راحت کند. Easy-Data Mediaplayer می تواند ۹۹% از فرمت های ویدئویی را پخش کند و به همین دلیل یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در این زمینه بحساب میاد. این نرم افزار توانایی هایی هم دارد که تقریبا هیچ مدیا پلیری ندارد، آن هم اینکه میتوانید فیلم ها را تکه تکه کنید، دو فیلم را به هم بچسبانید.همچنین این نرم افزار می تواند صدای فیلم را جدا کند و یا صدا را به ویدئو اضافه کند.این نرم افزار ویدئو ها را فریم به فریم دیکد میکند باعث میشود کیفیت بیشتری داشته باشد .

Size : 12.3 MB

صباح بازدید : 228 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

GOM Player 2.1.28.5039

Gom Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند .

Size : 7.21 MB

تعداد صفحات : 3

درباره ما
درود دوستان فرهیخته و گرامی.اول از همه قدم نگاهتان را می بوسیم که به ما انرژی داد و می دهد, دوم این سایت مختص کسانیست که مختصات دیدگاه و وسعت ذهنشان به بی کران ها میرسد و هیچ گرایش خاص به گروه یا اندیشه ای ندارند, سوم از هر قوم و نژاد و دین و مرامی که هستید خوش آمدید. سايتي که روبروی چشم هایتان باز است بر اثر تلاش ما,پدید آمده .دوستان نظرات شما بدون شک باعث پیشرفت سايت است, دریغ نورزید و هرچه دل تنگتان خواست برایمان به یادگار بنویسید. همچنین ما از مطالب حول محور موضوعات سايت با تمام وجود استقبال خواهیم کرد و با ذکر دقیق منبع و نام شما استفاده خواهیم نمود. ************************** یک روز غروب سه نفر در سایه روی نیمکت پارکی نشسته بودند یکی کور یکی کَر یکی لال کور با چشم کَر می دید کَر با گوش لال می شنید ولال با اشاره می فهمید همدلی آخرین حکایت آدمی ست هر سه با هم گلی را بو می کردند. "شیرکو بی کس"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 289
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 2,489
  • بازدید سال : 23,214
  • بازدید کلی : 269,686
  • کدهای اختصاصی